Nytt äventyr, ny blogg.

publicerat i Vardagspladder;
Jahapp, hade tänkt att jag ska försöka börja blogga igen eftersom jag sticker iväg till USA till hösten. Kan ju vara skoj för dom som vill att se vad jag har för mig, och för mig själv att kunna gå tillbaka och läsa senare om inte annat.
Men som sagt, åker iväg till USA och Los Angeles i augusti för att plugga på Santa Monica College. Har inte bestämt riktigt vad jag ska läsa än men på söndag ska jag och Madde sätta oss ner och göra en obligatorisk online orientation och även välja 6 av 12 units (typ 2 kurser). Spännande ska det bli!
Ni får ha lite överseende med designen nu i början, har försökt pilla lite med den men var så himla längesen jag bloggade så jag kommer inte ihåg nånting hur man gör, men det kommer nog.
 
 
 Inte så jävla långt kvar tills vi drar alltså. Har inte bokat nåt flyg än men troligtvis åker vi 4 augusti.