Skolstart och så.

publicerat i Los Angeles;
 Jag får be om ursäkt för frånvaron. Har pysslat lite och egentligen inte gjort nåt särskilt senaste veckan.
I söndags var vi på dine in-bio. Såå jävla nice! Assköna fåtöljer som man kan fälla bak och grejer, sen kommer dom och serverar en vad man vill ha under filmen, bara trycka på en knapp. Denna bio ligger endast ca 10 min gångavstånd från oss så kan bli väldigt farligt.
Lördags körde vi första utgången i Hollywood. Kändes helt okej att komma dit, ställa sig sist i kön i typ 1 min innan det kom fram en kille som fixade in oss före kön, gratis och gratis drinkar. Det är bra att vara tjej och svensk här ;)
Igår började skolan! Första lektionen började 8 på morgonen och sista slutade 22 på kvällen, lång jävla dag. Bytte dock bort sista kursen så nu kommer jag sluta 14.30 på måndagar. Alltid ledig på fredagar, känns bra.
Ja, har inte mycket mer att säga. Ska försöka bättra mig!

Tråkiga bilder idag, ber om ursäkt för det också

Såhär heter jag... tydligen.